Vertrek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Brian Lexmond - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Brian Lexmond - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Brian

Blijf op de hoogte en volg Brian

01 Maart 2014 | Nederland, Amsterdam

Daar zitten we dan, tassen gepakt, iedereen gedag gezegd, ingecheckt en al. Het vliegtuig is gereed om ons naar onze eerste bestemming te brengen, Hong kong. We zullen jullie zoveel mogelijk op de hoogte houden van onze reis via dit reisblog.

Het doet me goed om te merken dat er een heleboel mensen die wij een warm hart toedragen, de moeite namen om ons oprecht veel plezier en geluk toe te wensen en zeggen ons te gaan missen. Die vrienden en familie kunnen uitkijken naar juli, vanaf dan zijn wij weer terug, fris en fruitig en klaar om er hier in Nederland weer alles uit te halen.
Voor nu wens ik jullie alle geluk en gezondheid toe voor de komende maanden en veel leesplezier bij het lezen van onze avonturen!

Knuffel Clau & Bri

• 01 Maart 2014 - 11:27

Stephanie:

Yeeeeeh nu al een bericht ;-) Heel Veel Plezier en tot in juli.

• 01 Maart 2014 - 12:11

Wendy:

Leuk dat jullie je verslagen uit willen brengen!
    Ben enorrrrm benieuwd wat jullie allemaal gaan ontdekken,zien en beleven.
    Een goeie vlucht straks en enjoyyyyy!!
    Gr Wen

• 01 Maart 2014 - 13:23

Helene:

Succes ben benieuwd naar jullie avontuur!!! Enjoy!

• 01 Maart 2014 - 13:48

Mirjam Stokdijk:

Hoi,heel veel plezier en vooral genieten.
    Groetjes Ron en Mirjam

• 01 Maart 2014 - 17:27

Marinka:

Hoi vakantiegangers! Heel goede reis toegewenst en heel veel plezier, leuk om het zo en
    En beetje te kunnen volgen! Groet Ron marinka en kinders

• 01 Maart 2014 - 17:32

Sammy:

Héél veel plezier jullie!!! Lekker genieten en veel zien! Ik zal de reisverhalen zeker gaan volgen. Spannend allemaal!! Heel veel liefs van je 'oude' collega :-)

• 01 Maart 2014 - 19:24

Kai En Juul:

Heeel veel plezier geniet er van!! Dikke knuffel Juul en Kai!

• 02 Maart 2014 - 09:58

Gökhan:

Geniet er van. Heel veel plezier. En hoop dat die vier maanden SNEL voorbij zijn.

Knuffels.
    Gökhan, Hatice, Sudenaz en Jos..

• 04 Maart 2014 - 16:04

Sila:

Lieve Claudia en Brian wat leuk nu al even bericht. Hoop dat Julie een goede reis hebben gehad en dat Julie eerste dagen heel indrukwekkend zullen zijn. Dat Julie veel mogen beleven heel veel dingen gaan beleven. Maar geloof dat wel gaat lukken. Heel veel plezier geniet ervan en ga jullie volgen hier dikke kus